1 Mayıs 2006

Hola Madrid ! :P

Ilk Madrid fotograflari.. Ben burayi cok sevdim. Istanbul'a benziyor. Hava da super. Ayrica neden bilmiyorum hava cok gec karariyor. Magazalar muhtesem ama sanirim ilahi bir isaret olarak yalniz oldugum bugun hepsi kapaliydi. 1 Mayis tatil ve heryer kapali. Cok sansli bir vakitte gelmisim yani! Ama herseyin yeri tespit edildi ve yarin yapilacak operasyon! Bugun sehrin gezebildigim kadarini yuruyerek gezdim ve gorduklerimden coook memnun kaldim. Kimse Ingilizce bilmiyor su anki tecrubelerime gore ama Italyanca'yi anliyorlar en azindan. Ben de Italya'da gelistiremedigim Italyancami burda gelistiririm artik! Shirley ( evinde kalacagim yari Perulu yari Japon-evet cok tuhaf- arkadasim) yarin gelip beni otelden alacak ve onun evine tasinicam. 10 Mayisa kadar burdayim ve bir terslik olmazsa hersey cok guzel olucak gibi gorunuyor. Her yerde muzik caliyor, binlerce sokak calgicisi var, insanlar guler yuzlu, herkes cok guzel giyimli ve cok guzel kokuyor:) ( ki kokuya karsi hicbi hassasiyetim yoktur ama buna ragmen havada devamli guzel parfumlerin asili oldugunu farkettim) Carsamba ders var ama pek de umrumda degil dogal olarak..Bi de yaz geldigini hissettim ilk defa..Ne guzelll! Yaz gelsin hic gitmesinnn! Posted by Picasa

Hiç yorum yok: